Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, juli 12, 2010

Smörgåstårte-battle

Hade lite problem med att hitta på vad vi skulle käka till middag i dag, så vi spårade ur lite lätt och bestämde oss för att göra en varsin smörgåstårta. Josephine drog till på en landgångsvariant medans jag gjort två mindre av olika sorter.

IMG_1090
IMG_1089
Mina bidrag, sjukt goda båda två!

IMG_1092
IMG_1091
Min motståndare och blivande frus bidrag. Notera att det fina J’et i toppen på hennes är gjort av mig själv. :)

1 kommentar:

Iréne sa...

Fina små mini smörgåstårtor...Ni är så duktiga så ni skulle kunna starta Catering...ha en skön dag...Kram