Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, juli 17, 2010

Svettigt? Inte det minsta...




Lyckats få ned temperaturen i sovrummet till behagliga 18 grader... Huuur skönt är inte det mot 29? Goooood natt!

(en uppmärksam läsare notera att min klocka har fel datum inställt...ska åtgärdas)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha.. huvudsaken du vet va de e för datum:) Jag vart mest orolig för mitt eget huvud om jag missat en dag eller två, haha.. Men tack nu vet jag iaf att det e din kl de va fel på o inte mitt huvud:) Hoppas du o familjen har en underbar sommar o tack för en bra blogg o tack till frugan din me.. kram/anna

karlsson sa...

din före detta kompanjon värkar som han på nåt sätt försökerer göra sig själv till åtlöje genom att ha börjat blogga och han har kopierat din blogg rakt av åt mistonde vad de gäller bilder på sig själv men och den svarta bakrunden men de som e fulast av allt är att han har skrivit sitt för och efternamn med så stora bokstäver att ser urbotat löjligt ut. värkar som han har nån for av ågest eller så vill han bara göra sig lustig över någon annan.

Anonym sa...

Är du avundsjuk på Patric, svider det att se att det går bra för Kalas...

Fredrik Envier sa...

Vet inte om frågan var ställd mot mig eller mot tidigare kommentar?! Men jag svarar som om den vore ställd till mig...

Nej, jag är inte avundsjuk på Patric. Skulle det gå bra för Kalas skulle man inte låta bli att betala hyra, skatt och diverse löner... Men om det är definition att gå bra så svider det inte det minsta, tvärt om! :)