Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, juli 08, 2010

Klipp dig och skaffa hockeyfrilla

hockeyfrilla Nähä du, inte om du bor i Iran inte. Här ska nämligen endast ett väl utvalt antal frisyrer få friseras fram. Västländska påhitt som hockeyfrillan, hästsvansen och så kallade spikes är allt annat än tillåtet. Riktlinjerna föreslås att bli lag inom kort.

Jag måste erkänna att jag kollade i kalendern om jag blivit lurad, men mig veterligen är inte den 8 juli ett sådant datum?! Hoppas inte sverige låter sig inspireras utav detta… ;)

1 kommentar:

Utsikter från ett enskilt hål(l) sa...

Oavsett etniskt ursprung och mode-inriktining tycker jag att du kunde sovra bland dina bloggerbilder - jag anar en vuxnare och mera fotriktig Fredrik!