Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, juli 27, 2010

Lite Sindysar…

Kände att det var dags för en drös med Sindysar, håll till godo…

DSCN3521 
DSCN3519
DSCN3518
DSCN3517 DSCN3516
DSCN3515  DSCN3513
DSCN3512 DSCN3511
DSCN3510
DSCN3509   
DSCN3505
DSCN3504

5 kommentarer:

Farmor sa...

har fått sig ett riktigt gott skratt på morgonen....Hon är ju så go mitt lilla barnbarn....Hon är så fotogenisk....pussar i massor.

Anonym sa...

Hon ser verkligen ut som en liten docka. Underbart söt!!

Chrille sa...

Hon är lik sin storebror,specielt på den översta bilden.

Björn sa...

Fredde. Jag tycker verkligen inte att barn är söta.. Men er dotter har tvingat mig att inse att man inte kan dra alla över en kant... Cute as a button!

Anonym sa...

Underbara unge:) Va söt hon är, har inte läst era bloggar på länge så för mig är hon sjukt stor nu:)
Ha det bäst mvh Linda