Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, juli 28, 2010

Ove Lindroth lever vidare




När jag skulle hämta Josephine från jobbet såg jag Ove bli utkastad från Yoga-centret bredvid Ragdolls. Den mörka mannen på bilden visade tydligt med pekfingret att detta INTE var ok. Förmodligen kände han inte till Oves historia, kanske han varit lite mer försiktig... För er som inte vet så lär hans brottsregister vara lika långt som en dassrulle. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet vem han är..Hjobon