Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, juli 04, 2010

Just ja, sa jag att vi hann med Birger i dryga timmen?

_MG_2909
_MG_2914
_MG_2931
Efter alla lättat från festen hade klockan hunnit bli två, kvar satt jag, Niklas, Josephine och grannen Tony. Vi bestämde oss för att åka in och visa upp oss en snabbis på BJ. Sagt och gjort… Taxi in, några shots, upp å studsa på bardisken och lite drygt en timme senare så for vi hem. :) Tack BJ för att jag “fick” sno era bilder från er hemsida… ;)

Inga kommentarer: