Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, juli 31, 2008

Lunch med min älskling


Tog en snabb lunch med min älskling och stack sedan iväg och tog en glass vid st erikstorg. Har förresten kommit på ett grymt efternamn som jag tror vi ska få prövat tills vi gifter oss. Tyvärr kan jag inte säga vilket eftersom du säkert skulle sno det. :) Och för att besvara frågan innan den kommer, nej jag har inte friat så du har inte missat något. :)

Inga kommentarer: