Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, juli 22, 2008

Waterworld at Universal Studios

SNC16342
SNC16344
SNC16374
SNC16348
SNC16383
SNC16384
En av de mest spektakulära showerna var just Waterworld, för dem som sett filmen så vet ni vad det handlar om. Ni andra, kortfattat så har polarisen smält och jorden har fyllts av vatten. Showen visar upp ett stort vattenlandskap som är precis som i filmen, skulle säkerligen vara möjligt att scener från filmen även spelades in här då det kändes otroligt likt. En show som varade i säkert 20-30 minuter, fullt av flygande vattenskotrar, flygplan och eldshower.... Fullmatad action! Det bästa av allt var att statisterna var inte vilka som helst, utan kända stuntmän från olika filminspelningar allihopa. Så nu vet man va de gör när de inte spelar in film.
SNC16388

1 kommentar:

Anonym sa...

NEE! nu gör jag SLUT! nehe, vi var ju inte ihop. så var det ja.
JAG ÄLSKAR WATERWOOORLD =( fan, detta är ju ett måste om jag och micke och thomas ska till usa iaf!