Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, juli 26, 2008

Vuxenpoängsorgie

DSC02655 DSC02656 Idag har man ändå varit sjukt duktig plastfarsa må jag säga. Dagen började med att stiga upp med tuppen, skjutsa min älskade hustru till jobbet och själv tog jag hand om den lille ganstern som numera är rätt skötsam och lugn! ;) Efter vi dumpat Josephine drog vi och hämtade upp morsan för att lura på henne lite minigolf. Med tanke på att klockan var halv nio på en lördag morgon var det inte så mycket banor öppna vid det här laget. Vi drog och tankade bilen, fyllde upp däcken och donade lite för att döda tid. Sen stod vi och hängde på låset när de öppna. Vi bestämde innan vi började att vinnaren fick bjuda övriga spelare på glass. Lät som en bra idé eftersom jag normalt sett är värdelös på minigolf. Dessutom är minigolf den enda sporten som kan göra mig riktigt förbannad. Är verkligen ingen dålig förlorare, men just minigolf kan driva mig till vansinne. Är sjukt dålig på att putta just på minigolfbanor också, eftersom de vanligtvis misshandlats totalt av vädrets alla krafter brukar lutningen sällan följa några som helst vettiga vinklar. Som att spela golf i lustiga huset ungefär. Morsan lirade bra i början och Elliot lirade riktigt bra efter lite proffscoaching av undertecknad. "Tyvärr" så vände det hela och Fredsgatan tog hem hela skiten och fick därmed stå för fiolerna för glassen. Följer en liten bildorgie nedan över golfrundan. Håll till godo! =)
DSC02657DSC02658DSC02659
DSC02660
DSC02661DSC02662
DSC02663
DSC02664
DSC02665
DSC02666
DSC02667
DSC02668

Inga kommentarer: