Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, juli 24, 2008

Veckan går fort

Veckan har tack och lov gått rysligt fort. Har sjukt lite att göra på jobbet, så jag försöker att göra det lilla jobb som finns otroligt välgjort och noga. Slutade dock tidigare idag med gott samvete. Josephine slutade vid halv tre (som med hennes dåliga uppskattning snarare blir kl tre). Själv slutade jag halv två, så jag drog iväg och hämtade upp morsan för att slänga oss på en gräsmatta och käka McFlurry i solen.
DSC02651
Var iväg upp till Josephines mammas salong senare på eftermiddagen, åt lite käk på den legendariska restaurangen Lyktan vid Årsta centrum tillsammans med mina svärföräldrar och Josephine bror Robin, å så lilla Elliot såklart. Lite småbesviken att dagen försvann så fort som den gjorde, då jag ändå slutade så pass tidigt. Men det blev väl så pga lite halvtaskig planering. Ser extremt mycket fram emot helgen iallafall, vad nu den kommer att bjuda på. Tanken var att vi skulle till Grönan på Lördag med David, men det ser ut att rinna ut i sanden denna helg, så vi funderar på att sticka på en kryssning med morsan och Elliot till typ Åland på lördag eller söndag.

Ska vara duktig och storstäda bilen och tvätta rent den också nu i helgen, sticker väl ut till Nicklas och fixar tänkte vi. Ska passa på att kika på lite små skitgrejer som inte var helt hundra heller på bilstackarn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

uch man blir nästan spy färdig av att se en "gammal"9-3a ser ut som en krockad saab 9000. ne du ta en titt på en volvo,volksvagen eller något annat än ett misslyckat flygplan.

Anonym sa...

Att herr larsson pratar i nattmössan märker man;) ta verkligen inte en titt på volvo:P. saab bygger flygplan och volvo bygger traktorer! behöver man säga mer?:D