Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, november 07, 2009

Jag gillar ju att sova, men Sindy...hon bräckte precis pappa!


Jag gillar ju att sova ut på morgonen, om jag får... Det är tyvärr inte så ofta nu för tiden som man kan göra det, men när tillfälle ges så är jag inte sen att haka på. I dag var en sån dag, Josephine skulle iväg en sväng till jobbet och Elliot valde att haka på, eftersom han skulle träffa sin farmor på dagen och hitta på något. Kvar hemma var jag och Sindy, hon lilla tjejen som vaknade halv fem imorse. Innan Jopsehine stack så kom hon in med Sindy och en flaska välling. Hon mumsa glatt i sig hela flaskan på rekordtid, viftade lite med armarna och somnade vid min sida. För lite drygt en timme sen vaknade jag och gick upp, Sindy ville dock sova vidare i godan ro. Känns som om att hon fått några sidor från sin far... ;)

Försökt att leta någon vårdcentral där man kan få lite vaccin här i Uppsala, men det verkar som att det är slut precis överallt. :(

Inga kommentarer: