Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, november 06, 2009

Fredagsmys


Nja, men jag försöker sälja in mig själv här i soffan på alla möjliga vis. Sitter lite erotiskt med ett glas rödvin och uppknäppta byxor i soffan och tittar gulligt, men icke. Josephine har massa bloggar att umgås med. :( Förresten, att byxorna är uppknäppta beror för övrigt på att jag ätit mat så jag håller på att dö.
Nu ska jag ge mig på lite fler sensuella moves för att locka hit henne. :)

Inga kommentarer: