Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, november 09, 2009

Silent library


Sjukt skev tv på kanal 5. Josephine skrattar så tårarna rinner. Själv skrattar jag tyst för mig själv, förmodligen för att jag är så inne i programmet och inte vill att decibelmätaren ska gå upp. Ni som sett programmet fattar. Undrar om det skulle gå att sända sådan här tv för tio år sedan?

3 kommentarer:

Anonym sa...

fan va kul att se att ni kan skratta, gör det lite offtare

Anonym sa...

det bästa är att alla pratar om detta idag, men de har gått på MTV rätt länge. Kolla in "fist of zen" eller nåt, då har ni massa avsnitt att glo på och skratta mer:)

Fredrik Envier sa...

Hahaha, om ni bara visste hur mycket vi skrattar i vårt förhållande. Om ett skratt förlänger livet kommer vi leva för evigt. DÄREMOT så skrattar vi sällan på bild, för man ser oftast för jävlig ut med ett flin på bild... Såvida man inte kan få det att se väldigt spontant ut. ;)