Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, december 09, 2009

Bröt nacken av Patric Vallgårda

Jag hade en så sjuk dröm härom natten. Var och vandrade omkring i totalt utblåsta lokaler, betong överallt och inte ett spår utav nattklubb. Det visade sig vara Sevens gamla lokaler. Efter ett tag dyker Patric upp, ni vet min gamla kollega som jag inte har så mycket till övers för nu för tiden. Han ifrågasatte vad jag gjorde i lokalerna, varpå jag svarade att jag hade all rätt i världen att vara i lokalerna. Ett mindre bråk uppstod och eftersom Patric var så liten och kort, i drömmen var han dessutom ännu kortare så var han rätt lätt att få omkull. Det hela slutade med att han låg på backen, i mitt knä på något konstigt sätt. Jag gjorde proceduren kort och knäckte av huvudet... Sen minns jag inte något mer.

Ska man vara lite amatördrömtydare så kan man nog tolka det som att jag inte glömt vissa saker i historien och att de tydligen spökar för mig på nätterna.

För att skriva lite mer om ämnet så kan jag inte mer än att skratta åt de smaklösa desperata försöken att jaga tag på folk. Inte med det sagt att jag själv inte använt liknande knep, för att skapa rubriker och diskussioner. Men det går inte riktigt ihop med vad KALAS skulle bli? Nu ser vi återigen en fattig kopia av Seven, precis som People slutade som. Han faller tillbaks på det han tror sig kunna, dvs det han en gång i tiden lärde sig utav mig. Problemet är bara att han inte har känslan för grejerna, vilket resulterar i det ni ser nu. Rumpor, rövar och nakna kroppar för hela slanten!

1 kommentar:

Larsson sa...

ja håller med dig till fullo hans teman är som en vevgramofon som ha hakat upp sig och som spelar samma låt om och om igen. men vi får väl se om herr forsman kan rycka in å räta upp skeppet som har börjat ta in vatten eller om kalas sjunker som en sten till botten.

sen lovade han i media att de skulle bli 20 år i dörren men de varade inte länge.
så nu rusar alla 18 åringar dit å dricker för halva priset tills nästa gång han byter namn och tema om dom inte hinner gå i graven först.