Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, december 30, 2009

Två nyårslöften!

Det må vara töntigt med nyårslöften hit och dit, men här kommer i alla fall två stycken allvarligt menade från mig.

Julen 2010
xmas
Nästa jul ska firas stort och pampigt i huset, men nogrann planering och stort julbord! Tomten ska utsmyckas med julbelysning så det syns tydligt och fint från 288an (för dig som inte vet vad 288 är, Riksväg 288).

Nyår 2010
newyear
Med årets kraschade nyårsfest färskt i minnet så kommer nästa år inte att gå av för hackor. Det blir en stor bjudning nästa år, med en skön skara människor och en tjusig middag och stort fyrverkeri.
 

Det var MINA två löften!

2 kommentarer:

Carina sa...

Mitt nyårslöfte är att vägra jobba nästa nyår. Så jag förväntar mig en fin inbjudan till erat partaj då=)

Fredrik Envier sa...

Det skulle jag nog våga sträcka mig så långt så att jag LOVAR! :)