Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, december 30, 2009

Videoblogga is the shit

Ja, snart får man väl sätta igång…haha, videobloggar är fan sjukt underhållande men sällan något man själv vill ligga bakom. Youtube är totalt översvämmad med parodier på kända videobloggare.

Fick tips från coachen, dvs tjejen igår om nya ICA-reklamen, som just gör parodi på videobloggar. Har du inte sett den, se nedan och skratta! HUR SKÖN SOM HELST.

Se vilken skrämmande likhet med nedanstående blogg:

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Hade själv tänkt ta en tur till Barca med tjejen och undrar vad du fick betala tur och retur för er två och hur länge ni blir borta. Själv vill jag åka tor-sön och undrar om du har tips på bra pris?

Anonym sa...

HAHA klockren ica reklam. Tjejen verkar ju råpantad!

Fredrik Envier sa...

Jag ska erkänna att med tanke på de stress som var, hann jag varken göra tillräcklig research om resmålet eller om prisnivån. Jag fick pröjsa strax över 5 lax för oss två med boende. Resan går från Arlanda (inget Skavsta eller dyl), hotellet är fint hotell, ligger dock inte i centrala stadskärnan av Barcelona, utan i ena kanten. Vi åker fredag-måndag.

Jeanette aka Jane sa...

Hahaha! Så likt! Hon verkar ju så störd lilla blonda tjejen. Vad är det för små ljud hon kläcker ut sig mellan varje mening??? Undrar om hon gillar Ica´s reklam? hahahaah!

Gott Nytt År Feffe ;)

Fredrik Envier sa...

Gott nytt på er också Jane! ;)

Hon blonda tjejen har ju inspirerat hur många copycats som helst... Jag brukar springa runt hemma tex och ge ifrån mig de små ljuden. ;)