Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, december 01, 2009

Råttor


Det kröp just en lite råtta uppe över taket på övervåningen. Josephine hatar råttor, inte med det sagt att jag älskar dem. :)

4 kommentarer:

Carina sa...

Fy farao vad äkligt...sätt ut råttfällor innan jag kommer på tacobesök!!!!!!!!!!!!!!

Råttängel sa...

Fy fan för alla vidriga råtthatare som finns överallt i denna värld.
Sätt ut slagfällor mot alla råtthatare innan jag kommer på besök.

Människor som hatar råttor är djurnazister,och dom är definitivt inga riktiga djurvänner.

En hycklardjurvän hatar råttor!

En äkta djurvän älskar råttor!

Fredrik Envier sa...

Hoppas du läser det här du råttälskande individ. Jag hatar inte råttor, men jag blir knappast någon råttvän när djuret ifråga förstör huset jag bor i. Gnager sönder och förstör isolering, väggar m.m. Hur ser din värld ut? Välkomnar du skadedjur till ditt boende? Misstänker att du aldrig skulle använda medel mott löss om du råkade få det, hemska tanke. Flugsmälla är liknas med en hagelbössa och äta pannkakor gjorda på ägg och mjölk är mord.

Kul att du läser min blogg, men jag misstänker att det var Google som förde dig hit...

Carina sa...

Hahaha jag är alltså en djurnazist...

Ps. Vi måste hålla detta hemligt...säg absolut inget till Milou och tjockkatten...