Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, december 28, 2009

Jag älskar dig Josephine!

DSC00634
Du är den finaste flickan i världen! Jag är så lycklig över att vi har fått en underbar dotter tillsammans, att vi ska gifta oss om 1½ år, att vi bor i ett härligt hus i utkanten av stan och att vi om en månad sticker till Barcelona och utforskar stadens hemligheter… KÄRLEK!

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Vilken fiiin kärleksförklaring! Fan, jag som varit så nöjd med mitt singelliv. Läser såna fina kärleksförklaringar det gör ju att man inte vill vara singel längre. Får t och jaga nästa år. Barcaresan var ju en superbra present. Ni får nog kul. Ni verkar ju aldrig ha tråkigt ihop, isf ljuger fotografierna. God fortsättning till dig och bloggdrottningen :)

Josefin sa...

Å mitt hjärta,nu berör du mitt hjärta så där igen som bara du kan;)
Jag älskar dig och det va den bästaste bästa presenten ever.
Längtar så jag dör.
Och JA,livet med dig är UNDERBART!