Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, december 14, 2009

Tappa fotfästet på Ica kvantum


Skulle iväg och handla lite lösvikt på Ica till mig och frugan. Tyvärr är ju hyllan med lösvikt så jävla stor på Ica Kvantum och jag är dålig på att välja. Det resultera i att det blev lite mycket, för en måndag. :-P Som tur är så sätter vi inte i oss detta på en kväll.
Inatt är det för övrigt utlovat rikligt med snö, så tänk på att köra försiktigt ni som kör bil. Låter löjligt att komma från mig, men det skedde en frontalkrock för några timmar sedan på vägen utanför där vi bor. Vet inte hur det gick, men ordet frontalkrock ger sällan några bra odds. :(

4 kommentarer:

Sara sa...

vart är det ni har flyttat?

Fredrik Envier sa...

Vi bor mellan Gränby Centrum och Jälla... Underbart!

Anonym sa...

va rädd om tandisarna...moster

Emelie sa...

haha så där ser det alltid ut för mig när jag handlar godis ;P Det är ju för gott men sen tar man 10 godisar och är döless på det! =P