Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, december 10, 2009

Julbord på Flustret


Jag brukar ju i normala fall inte gå till Flustret, men eftersom det vankas julbord så är man ju inte sämre än att man kan ändra sig. :) Blev några öl och snapsar, vilket märktes idag. Har haft mysdag idag med Sindy. Hon blir bara sötare för varje dag som går. :)

2 kommentarer:

TinTin sa...

Av ren nyfikenhet... Vrf går du i vanliga fall inte på Flustret?

Fredrik Envier sa...

Jag säger lite som pippi, jag vill inte bliva stur! :)

Nej, men seriöst så känner jag fortfarande trots mina 33 år att jag inte passar riktigt in där. Det kommer väl en dag då även jag "mognar" och känner att jag vill gå dit, vi är dock inte där än.