Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, mars 18, 2010

Jag har en bloggläsare som heter Chrille

silhouette …jag skulle så gärna vilja ha ett ansikte på honom, en bild av vem det är… Har nämligen funderat på att tillägna ett tillägg till honom, men kan knappast göra det om jag inte har någon bild. Han har kommenterat bilden vid några tillfällen, så DU kanske känner dig träffad om du förhoppningsvis läser det här.

Skicka ett mess på Facebook så jag får veta vem du är, så kan jag tillägna ett inlägg! :)

6 kommentarer:

Jennysen sa...

Vad hände med din följetong på bloggläsare som du nästan startade förut? :P

Chrille sa...

HEj Fredrik!Jag har full förståelse för att du och säkert de flesta bloggskrivare undrar vilka som läser och kommenterar ERA bloggar.Vill ge en stor ELOGE till dig och blivande makan för era bloggar!!Trodde aldrig att jag skulle börja läsa bloggar men ack så fel jag hade!Jag blev chockad när jag läste om mig själv utanför kommentarsrutan!!!!!!

Fredrik Envier sa...

Ha ha ha, ja...men VEM är du då?

Jennysen, jag la ned de projektet eftersom att jag för att kunna skriva om mina läsare förmodligen blir tvungen att vara lite syrlig i mina beskrivningar, annars finns inget bloggvärde. Det blir lite som att hänga ut och göra narr liksom, vilket är lite småtaskigt och så kan jag ju inte behandla mina trogna läsare. :)

Chrille sa...

Jag räds för att exponeras i en sådan välläst blogg.Men jag ska morsa på dig nån gång i stan.Typ på BJ nån kväll,men då glömmer väl du bort mig.Jag är där på lörda!

Fredrik Envier sa...

Finns en risk att jag strosar omkring där på lördag också... Men akta dig, jag har ju tydligen en enorm förmåga att vara lite dryg på fyllan...hemsk jävla åkomma jag lyckats dra på mig. :(

Chrille sa...

Har jag verkligen kommenterat den där silhouette bilden ett antal gånger?