Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, mars 28, 2010

Josephine har sjukt stora armmuskler


Så stora så att när hon spänner musklerna, så ploppar muskeln i hennes arm ut och trycker på fönsterhissen i bilen. Det här är så det ligger till, om vi frågar Josephine. Jag personligen tror att hon hon greppa tag så hårt, pressade armen mot dörren och fönstret åker upp... Efter lite påtryckningar försökte hon återskapa scenariot, men det misslyckades. Misstänker att hennes muskel då var utarbetad, så vi får försöka på nytt imorgon. ;)

Jag älskar dig, kanske är viktigt att faktiskt säga när jag är lite småironisk som i detta inlägg. ;)

Inga kommentarer: