Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, mars 09, 2010

Vissa saker blir bara bättre med tiden

IMG_0170
Kolla på de här bilderna, helt ärligt… För julafton nåååågra år sen, så såg det ut så här. Några ungdomar, glada att fira jul tillsammans med tre dunkar hembränt och en hembrännare med julgransljus. Det gäller att kunna skratta åt det förflutna och glädjas åt framtiden… Nu delar jag detta skratt med er, håll till godo!

Vad kan vi då konstatera med det här? Ja, helt klart att Lars har för mycket känsligt material på sin dator…INGET annat!

4 kommentarer:

Sara sa...

Bor denna Lars hos er? =P

mysan sa...

Oj oj oj Grabbar! Dena där Lars e han singel?

Fredrik Envier sa...

Nja, inte nu längre... Han gjorde ett tag förut.

Lars är i allra högsta grad singel numera... ;) Han har dock mognat en aning från detta foto. :)

djlarsan sa...

Haha fredrik sluta sälj mig!!! du kan väl allafall sluta sälja mig till vilt främmande människor, eller va fan! ALL IN! som vi säger!