Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, mars 08, 2010

The Road

theroad
Blev en lugn måndagskväll hemma med barnen. Josephine skulle bort på lite flickträff, massage och ansiktsmasker plus en massa skvaller och sånt som bara tjejer vet (!?)… ;)

Larsan kommer över och vi tryckte i oss en massa onyttigheter. Försökte få något filmtips via min facebook-status, vilket visade vara en jävla hit. Närmare 40 kommentarer trillade in på kort tid. Valet slutade till slut på filmen “The Road”, vilket var en rakt igenom hemsk film. Då inte hemsk som i dålig, utan bara hemsk och tragisk… Vet inte heller om jag kände mig rikare på något vis efter att ha sett filmen, så summa summarum är att jag inte vet om jag rekommenderar den eller ej… :(

Josephine är på väg hem nu och med lite tur så är hon framme vilken sekund som helst. Annso som höll i kvällens spektakel bor ju så passande vid Vaksalagatan, samma väg som bara fortsätter ut till där vi bor.

Ska plocka ihop lite godis och chips från vardagsrummet och förbereda för kvällen, man har ju blivit riktig svenssonpappa och är färdig för sängen redan kl 22, men lyckas med lite möda hålla sig vaken till strax innan tolvslaget då man slocknar i sängen… Natti natti!

Inga kommentarer: