Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, mars 07, 2010

Middag på Svenssons och bowling på Bowlaget

Alla grabbar möttes först upp på Le Parc för en öl... Sen vidare mot Svenssons där långbord var bokat. Sjukt god mat faktiskt, har aldrig tänkt på den här Svenssons-restaurangen är ett vettigt alternativt att äta på.


Ett sjukt roligt middagssällskap. Svante Gustafsson, Jonas Hessel, Lars Nyström, Tom Sirén, Steven Larsson, Christian Wass och så självklart födelsedagsbarnet Pär Sirén. Senare anslöt även Peter Alex och Victor. Nu kan man ge sig fan på att jag missa och räkna upp någon... :(


Såg att det var en annan bloggare på plats i bowlinghallen, Friday med vänner var där och drack glädjedryck.

Senare under kvällen stötte jag även på Josefina och Sanna på Bullit, vid det här laget hade Fredrik sannolikt sin absoluta promilletopp... Vilket säkert märktes. ;)

Färden bar av vidare mot Birger, lite suddigare här måste erkännas...

Lördagen däremot vart lugn hemma i soffan med tacos och ett par filmer... Längesen jag såg en riktigt bra film nu, tips mottages tacksamt!

4 kommentarer:

Nikki sa...

Tips på bra film....A law abiding citizen riktigt bra!

Fredrik Envier sa...

Har sett den, sjukt bra....men jag gillar inte slutet!

Nikki sa...

Okey,pröva the illusionist med edward norton. (kanske felstavat).Den är bra och slutet är riktigt bra

Fredrik Envier sa...

Har dessvärre även sett den... Fan, sett nästan allt som är värt och se...om man går efter min smak... :(