Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, mars 15, 2010

Lunch at home


Skulle hem och hämta mitt passerkort som jag glömde imorse, så jag passa på att få lite lunch hemma. Rester från gårdagens tacokväll. Sen fick jag ju träffa min underbara familj en snabbis... Nu står jag och väntar utanför en biltvätt, har inte hjärta att åka runt så här skitig längre... Sjuk kö till biltvätten för övrigt, måste vara solskenet dom väcker känslor... Börjar bli lite stressad, har förvaltningsmöte om 10 minuter. :(

2 kommentarer:

alexandra sa...

hur tänker du med håret?? menar inte att vara otrevlig men man ser ju att du faktiskt ÄR tunnhårig..är det inte bättre att bara raka av det istället för att köra på nån överkamning á la hitler? :/

Fredrik Envier sa...

Jag kan försäkra fröken om att jag inte försöker dölja nån eventuell tunnhårighet genom att spara ut mitt hår. Jag har däremot inte klippt mig på länge... Skomakarens barn vettu... Men jag lovar att vi ska göra något åt barret...dock kommer jag inte att raka av mig, så långt vill jag inte påstå att det gått. Finns fortfarande frisyrer som ser bra ut... ;)