Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, mars 26, 2010

Jaha, då var halva familjen utslagen och sjuk










Till att börja med vill jag presentera sjukling nr 1, Sindy. Hon ser stundtals rätt nöjd ut med livet...även om hon ibland vill kasta in handduken för gott.
Sjukdomsegenskaper: Spyr vid väl utvalda ställen, tex i bilen eller barnvagnen. Bandar genomskinlig vätska och feberyrar.


Sjukling nr 2 vet vi inte så mycket om. Hon ringde från jobbet och behövde hämtas på studs.
Sjukdomsegenskaper: Spyr, magvärk och feber.

Nu sitter jag och inväntar symptom. Fast, jag blir aldrig sjuk... Så det är bara att komma! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Herregud så gullig Sindy är! Man bara smälter!