Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, mars 04, 2010

Var inte dryg, bara för att du är full!

När jag blir full, eller för full ska jag säga vilket tyvärr sker lite för ofta när vi går ut. Lite dåligt spritsinne får jag nog erkänna, inget snack om saken. Men jag blir så satans less på mig själv att jag när det är dags att slänga in handduken, då har Fredrik den mest dryga attityd du kan tänka dig. Jag är tydligen sur och otrevlig, vilket inte alls överensstämmer med den här glada typen.

Sist i vändan som fick utstå den här sura saten var Malin Anderssons syster, Emelie... Hon var tydligen glad och trevlig, kom fram och hälsa på Josephine och sa att hon läste hennes blogg. Jag fnös och muttrade något i stil med... "Jaha, ännu en bloggläsare och stalker..."

Nej fy fan för dryga mig...usch! DU har säkert träffat den sidan om du känner mig, förhoppningsvis förlåter du mig också.

Jävligt illa att börja blogga efter några dagars uppehåll och skriva sånt här skit...men men, jag kände att jag måste få lufta mig...har inte ens nån vettig bild! :(

5 kommentarer:

Angelica sa...

HA HA HA, ah du ligger riktigt i botten nu Fredde! Dax att skärpa till fyllesinnet OCH framförallt bloggandet! (:

Anonym sa...

Men snälla om ni skulle få stalkers...(vilket jag inte tror ni har..)..(nått ni vill kanske..att ni tror ni är förmer än andra..??) iaf då får ni väl skylla er själva om ni skulle ha stalkers när ni lägger ut hela ert liv på bloggen o nakna o allt...:S

Fredrik Envier sa...

Det är ungefär lika dumt som att folk skulle sluta dricka för att man blir bakfull. Allt skoj har sin baksidor, som man helt enkelt får ta.

Nej, jag tror inte vi har några seriösa stalkers heller, är inte direkt intresserad av att få. Däremot så finns det vissa som verkar smått besatta...

Emilia sa...

Haha jag förlåter dig om du lovar att kalla mig Emilia (som jag heter) och inte Emelie :P

Fredrik Envier sa...

Fy fan, jag är ju kass! :(