Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, mars 30, 2010

Min tisdag!


Badu, vad har hänt idag? Jobbat min näst sista dag på Läkemedelsverket. Mitt uppdrag där är slut och det är dags att börja kika på nya uppdrag.
Hemma vart det en liten enklare middag kan man säga, snabbmakaroner, köttbullar, stekta champinjoner och chilibearnaise. :)
Nu ska jag krypa ned i mysigaste skedposition i soffan med min blivande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbar du på nån form av frilansbasis eller får du nytt uppdrag av din arbetsgivare direkt?
Vad gör du för nåt? Data-nånting...?

Fredrik Envier sa...

Jag får nytt uppdrag av min arbetsgivare (förhoppningsvis). ;) Har även kört lite frilans, men inte i huvudsak. Vad gör jag... Ha ha ha... Jo, datanågonting... Jag har jobbat med Sharepoint de två senaste åren, om det säger något?! Webb och Sharepoint mestadels. Vet inte om det är lönt att gå in på någon mer detaljrik beskrivning...?!