Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, oktober 19, 2010

För exakt fem år sedan…

…hände något som skulle förändra mitt liv. Jag träffade mitt livs kärlek, Josephine för första gången. Jag hade fått syn på henne lite drygt 10 dagar tidigare, via vimmelbilderna på Seven.

5årsbilden
Den 19 Oktober 2005 träffades vi för första gången, båda var nyblivna singlar och hade väl egentligen inga planer på att binda upp sig. Men vad göra, när man faller så pladask för varandra som vi gjorde.

{0DBD6C98-395A-4D9F-AAE5-42E967E2FE4A}
Ungefär två veckor tidigare, hittade jag den här bilden i vårt vimmelarkiv på Seven. Det var utifrån den bilden allting började…

flustretvimmel
Jag älskar dig för evigt älskling och jag ser fram emot att få bli gammal med dig! Du är det vackraste som finns!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va hon nybliven singel från sitt barns far?

Josefin sa...

nej det va hon inte

Anonym sa...

Nyfiken,vem va killen innan Fredrik?

Fredrik Envier sa...

Lite fel blogg att fråga i? ;) Jimmy Pettersson hette han...