Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, oktober 18, 2010

Lördagsbröllop

DSCN3774
I lördags var det bröllop, som det redan skvallrats om här. Daniela (Josephines kollega) och hennes blivande make Martin gifte sig i Danmarks kyrka.

DSCN3760
Sen vi bestämde att vi skulle gifta oss så är det lättare att förstå andra när det gifter sig. Nog lite som när man får barn, blir man plötsligt väldigt förstående och blödig när man hör om andra barn.

DSCN3794
DSCN3793
Varje gång jag ser ett brudpar få ris kastat på sig så blir jag mer och mer säker på att jag vill ha något annat än ris när jag gifter mig. ;) Ser liksom ut att göra ont och vara minst sagt besvärande att få ris i hår, ögon och överallt… Men sen hör det väl till också…

DSCN3781
Dåligt med helkroppsbilder på oss tillsammans, men det här får duga.

DSCN3792
Josephine och hennes frisörkollega Helen.

DSCN3801
Om ni undrar varför Matte är större på ena kinden, är det för att han precis dragit ut en visdomstand och en skön svullnad som följd. Dränkte dock den svullnaden med sprit. Hör och häpna så var det bättre dagen efter. ;)

DSCN3800
Vart dåligt med bilder från middagen tyvärr, men håll till godo. Lite bekanta ansikten i alla fall. ;)

DSCN3752
Just ja, vi var ju hos Matte och Helen innan bröllopet, glömde jag bort. ;)

Inga kommentarer: