Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, oktober 20, 2010

Grattis Sibylla!

hammarberg
Mmm, Sibylla hade namnsdag i dag. Vad kan då passa bättre att än äta en hamburgare på självaste Sibylla. För er som följer bloggen vet att Rikard är den jag brukar käka lunch där med. Sist blev han så sur för att jag tog en muppbild på honom, så jag grävde lite i arkivet och hittade den här på honom. Han har ju faktiskt klätt upp sig och poserar på bilden, så då måste han ju vara nöjd med den?! ;)

Sibylla hade dagen till ära dessutom extra billig lunch. Tack Sibylla…och tack Rikard för sällskapet. ;)

1 kommentar:

Rickard sa...

Tack för att du är så snäll med bilder på mig!

tur att det inte var nån bastuklubben bild..