Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, oktober 10, 2010

Man utvecklas

Ja, det måste man i alla fall säga när man ser en sådan här video? Då känns det som man tagit sig framåt enormt. Från någon form av stenåldersform, till nu…en lite mer högskoleliknande form. Men sen, behövs det bara lite öl så är man tillbaka på grottstadiet. Människan är fantastisk, självdestruktiv och bara helt jäkla underbar! ;)

Viktigast är ju att man kan bjuda på sig själv. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena!

Brukar läsa din blogg ibland och har sett att du är lite insatt i mobiler. Är det några riktigt vassa mobiler som är på ingång? jag vill gå emot strömmen, jag vill INTE ha en Iphone4. HTC evo verkar ju inte komma till europa. Har du några tips? Mvh Adde

Fredrik Envier sa...

Det beror alltid på vad du ska använda telefonen till förutom att ringa. Men jag ser att du verkar vara inne på smartphones. Hetaste tipset nu är nog HTC Desire HD som ska släppas nu på fredag om jag inte minns fel. Men det är som sagt väldigt beroende vad du ska ha telefon till.