Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, oktober 12, 2010

Longing for Desire

HTC-Desire-HD 
Rubriken lurar kryptiskt om något, men ack så tråkigt det är…det är teknik. Jag pallade inte trycket, trots att jag hade enorma svårigheter att välja vilken lur det skulle bli. Nu är den beställd, en HTC Desire HD blev det, en enligt specifikationerna guldtelefon. Självklart finns det vissa detaljer att önska, men det går uppenbarligen inte att få allt. Jag hade önskat en Xenon-blixt och en kameraknapp och visst, får man önska vad som helst ett tangentbord som tittar fram från ingenstans.

Nu är det bara frågan när den kommer in i lager så den kan komma hem till mig, ryktas om 21 oktober men också sägs det att Google dragit ut på tiden för sitt “godkännande”. Rappa på Google, pappa vill ha sin nya leksak…

3 kommentarer:

Anonym sa...

inte for att den e direkt ny pa marknaden(vet dock inte i sverige)meen ma saga att den e grymt bra sa du har gjort det basta valet !! :)
/ HTC D. agare

Fredrik Envier sa...

HTC Desire HD är i allra högsta grad ny på marknaden, däremot är HTC Desire gammal, men HD är den nya modellen som skiljer väldigt mycket från den tidigare Desire som du sannolikt syftar på.

Anonym sa...

ja nu sag jag att du syfta pa en HD.. ursakta mig ville bara ge en possitiv kommentar till ditt val men haa´ha / en gammal HTC agare