Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, oktober 11, 2010

Lite nya skåp uppe


Nu sitter skåpen uppe som ska vara där. En jäkla massa skit på bänken, jag har inte snyggat till för att ta kort direkt. ;) Men jag bjuder på det.

Vi håller på och dividerar lite kring vilka luckor vi ska ha. Jag envisas med att ha frostade luckor på höger sida med ljus i skåpen då det är glas och porslin där samt glashyllor. Vita luckor på vänster sida där det är matvaror.


Tanken är att det blir öppet i mitten, förutom fläkten som kommer där, samt lite magnetskena för knivar, lite hänganordningar för kastruller möjligen.

Sen är det en jäkla massa planerades med belysningen, men det har jag nog nämnt förut... Viss upprepning känns det som.


Snälla Pär kom och hjälpte mig att slänga upp de sista skåpen, trots att han var så jäkla trött. Tack Pärra!

1 kommentar:

Mamma sa...

Vad duktig och händig du är......det blir jättefint...Kram..