Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, oktober 18, 2010

HTC Desire HD vs Apple Iphone 4

Allt ska ju jämföras med Iphone verkar det som, så man blir ju tvungen att läsa dessa jämförelser. Läste en med min framtida baby, som jag väntar på likt en liten unge på julafton. Känner mig stundtals skittöntig som sitter och försöker få nys om vad som ska bli det riktiga leveransdatumet när man får sätta fingrarna på leksaken.

desirevsiphone
Nåväl, jämförelsen mellan dessa två telefoner slutade med en överlägsen vinst för HTC Desire HD. Det enda som gör att Iphone slår HTC Desire HD på en punkt är applikationsutbudet i Appstore. I alla övriga delar smiskar HTC Desire HD äpplet.

Läs testen själv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också beställt nya HTC. Förväntas få den början på nästa vecka. can`t wait!

/Adde

Fredrik Envier sa...

3 nov var det senaste jag hörde... Så vi får se. ;)