Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, oktober 13, 2010

Vagel is shit




Något skevt vänsteröga. Svullnade upp natten till onsdag. Nu ser man ut som skit rent ut sagt.

5 kommentarer:

Mamma sa...

ajajajajaj...det ser ut att göra ont..

Anonym sa...

Vad jobbar du med?

Fredrik Envier sa...

Jag arbetar som IT-konsult, hurså?

Anonym sa...

Du verkar aldrig jobba. Vad har du för uppdrag? Vilket företag?

Fredrik Envier sa...

Jodå, jag jobbar allt. Om du syftar på att jag släpper kommentarer eller svarar snabbt, är det för att jag får ett mail till telefon så fort nån skriver en kommentar. Som du kanske märkt så bloggar jag nästan aldrig dagtid längre, för att jag inte har tid. Jag arbetar på GE Healthcare just nu, om det är intressant.