Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, september 22, 2008

Bulle i ugnen - Fredde ska bli farsa på riktigt!


Nu pallar vi fan inte att hålla tyst längre. Vita månader och ursäkter hit och dit. Josephine är gravid och det har gått 8 veckor. Egentligen lite tidigt att berätta om det, när så mycket kan gå snett. Men vi blir båda som barn på julafton och kan inte längre hålla på hemligheten. Fredde ska bli farsa, så det så. Har inte riktigt fattat det själv ännu, men ibland så blir jag helt förstelnad när jag tänker på vad jag gett mig in på. Det är liksom lite läskigt, samtidigt som jag är överlycklig. Har aldrig i hela mitt liv kännt mig så säker på att jag vill det här med den här personen.

Jag vet att jag köper mig ett liv av oro, får jag en tjej så blir det ju gånger två. Men någon gång ska det bli av och det finns som sagt ingen bättre än Josephine som mamma till mitt barn.

Så, nu fick ni allt något att prata om... Var väl lite smaskig måndagsinformation! =)

9 kommentarer:

jannice lindell sa...

GRATTIS till er!!!!!!!!!! Vilken lycka.. Hoppas allt kommer gå bra.. KRAMAR TILL ER!!!!!

Anonym sa...

Grattis! :D

Anonym sa...

Stort grattis Pappa Fredrik ;)

Anonym sa...

Tja, vaknade en snabbis nu och orkade inte vänta till imorgon för att läsa detta. Låg nämligen och sov när messet kom. Men stort GRATTIS på er. Ni ska få en super kram nästa gång vi ses ;) dags och sova vidare men vi hörs imorgon. Natti natt

Malin sa...

GRATTIS!! :) Gud så kul!
Är så glad för eran skull!

En STOR kram till er!

Sebastian sa...

Grattis Fredde!!! Härligt och jag hoppas allt går bra! Sköt om er och lycka till.

Kram från en beundrare //S

Anonym sa...

Grattis, å nu har du ju 8 månader på dig att lära dig allt om blöjbyten och välling och lära dig och sjunga godnatt visor.

Anonym sa...

Stort grattis till er båda! Håller tummarna :) Man får ju hålla sig uppdaterad här i bloggen.

Träffade Jessica i helgen och vi pratade om att det borde va dags för er nu ;)

Stor kram!
¨
och apropå toalettdofter, de kan inte va nån tjej som gjort att de luktar. Som en man en gång sa i Silikon "tjejer skiter inte, ur tjejer kommer det små rosa fluffiga moln"

Anonym sa...

WEHEY!! Grattis ;)
Fan, jag visste väl att jag hade missat nåt när jag inte hade läst på ett tag :D