Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, september 22, 2008

Dåligt uppdaterat från helgen



Beklagar den dåliga uppdateringen i helgen. Här kommer en kvick resumé. Ska bli bättre på att knäppa bilder. :)

Fredagen var supertrevlig och tillbringades hos Adde och Caroline. Bjöds på en supergod middag och mycket trevligt sällskap.

Lördagen var tänkt att tillbringa i Stockholm med Jimmy och hans tjej, men det vart lite förhinder vilket gjorde att turen gick över till Josephines föräldrar. Svärfars omtalade gryta stod på bordet och hela familjen var samlad.

Söndagen gav vi oss ut på en liten roadtrip ut till Hammarskog, käkade en något sen frukost i solen och åkte runt i Uppsala Näs och tittade på villor. Lite långt ifrån stan dock enligt min smak. Var även på premiärbesök i Galleria Draget. Hälsade på Malin som jobbade i lampbutiken där och jag kan säga "THE Lampbutik". Sjukt bra utbud på schyssta lampor, lite annat än vad du hittar på IKEA och Mio.

Väl hemma på sönadgen blev inte mycket gjort, hade tänkt att börja med packningen men icke. Behöver energi, vilket jag absolut inte har. Någon som har något bra tips? Fungerar ljusterapi?! Red bull?! Sova mer kan jag fan inte göra iallafall. Somnade halv elva efter filmen igår och låg och drog mig till strax efter halv åtta. Sover fan mer än en nyfödd bebis nu känns det som, ändå har jag ingen energi. :(

Inga kommentarer: