Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, september 19, 2008

Vad gör du efter lunchen?


Jag har funderat ett tag på om jag verkligen ska blogga om detta, men jag säger som en flicka i min absolut närmsta närhet -skit samma. Det handlar nämligen om något så osmaskigt som toaletter. Jag går nämligen vid flera tillfällen "överraskats" utav att toaletterna på jobbet har en mycket mer ofördelaktig doft strax efter lunch. Är det möjligen så att extra många gör sina behov direkt efter intagen lunch? Hmm, om ni undrar ifall att jag har lite att göra kan ni nog lista ut svaret själva. :)

Inga kommentarer: