Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, september 27, 2008

Där satt den

DSC03104
Första P-boten på är tagen, tog sin lilla tid men nu är den på plats. 700 bagare kostar det om man vill stå utanför porten precis, förvisso 7 meter ifrån övergånsstället. Jaja, någon gång blir den första. Måste dock erkänna att jag var lite okunnig på vad det skulle kosta... 700 är lite väl blodigt för att parkera några fjuttiga meter fel.
DSC03088

3 kommentarer:

Anonym sa...

då e de billigare att fel parkera vid bommen till inne gården kostar bara 350 bagare, du fick tydligen betala 100kr/meter. ett litet tips om de e fullt längs apelgatan så finns de en gäst parkering vid nya lekparken eller så finn de en långtids parkering vid brantingsbageriet. eller så kan du sättta ut folkan på blocket så kan du ställa in saaben i garaget så slipper du böter.

Anonym sa...

Hörru du du! Har du glömt bort p-boten JAG gav dig!?
Då var alltså det den första!
Glöm aldrig det! :)

Fredrik Envier sa...

100 kr per meter?! Haha, då ska jag parkera precis intill övergångsstället nästa gång, då lär jag ju få 0 kr. :)

Jeanette, glömde faktiskt bort den boten helt... Personligt utfärdad från dig... Hehe... :)