Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, september 16, 2008

Känner mig sjuk


Känner mig sjukHur fan är det möjligt? Igår började det svida i ögonen och jag kände mig mer hängig en vanligt. Läser i Alex Lewerentz blog att han också börjar bli risig, sen när jag kommer till jobbet så säger min rumskamrat att även han håller på att bli sjuk. Träffade en gammal kompis brorsa på Gränby igår, även han var sjuk.

Som tur är blir jag aldrig sjuk på riktigt, är som allt skit i världen kommer och hälsar på, inser att den här kroppen stått pall för värre saker och drar sedan vidare till nästa kropp. Jag blir lite snorig en dag eller två, sen är det över. Längtar till den dagen då jag kan ringa och sjukanmäla mig med gott samvete. Tror knappast att bakfylla räknas in till den kategorin, inte heller morgontrötthet.

Ikväll kommer Lars och Anna på lite spontanmiddag, ska bli trevligt. Komma och hälsa på i vårt nyligen påbörjade flyttstök. Läste att tjejen min är tokstressad över flytten medan jag tar det lite mer filbunke. I mitt huvud har jag en planering på att vi ska flytta in någonstans i mitten på Oktober, så det gör att vi har ungefär 4 veckor på oss. Gillar ju att planera grejer, lite överarbetat ibland kanske men känns ändå bra att få en bra överblick över saker och ting.

Ryktades om att få äta kebab till lunch idag med frugan, exklusivt! :) Har inte ätit kebab på evigheter. Nyttigt!


Inga kommentarer: