Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, september 25, 2008

Prylbög

c905
(Foto: mobilkoll.se)
Dem som känner mig vet att jag är en riktig prylbög. Vill alltid ha det senaste och häftigaste grejerna, av någon outgrundlig anledning. Inte för att man behöver utan bara för att det kliar i fingrarna... SonyEricsson släpper nu i början på nästa vecka sin C905, 8mp kamera, aGPS, xeonblixt OCH led-lampa. Finns en hel del mer att säga om telefon, men en sak som hur som helst skulle må väldigt bra i min ficka... :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag SKA ha denna, vilken skönhet ;P

Anonym sa...

har väntat sen i våras/somras!

Fredrik Envier sa...

Vem har inte väntat? :p Har suktat efter den här och trackat alla som jobbar i telefonbranschen om förhandsbesked, testexemplar och fan hans moster. Så det ska mycket till om den här inte fallar i mina ägor inom kommande vecka! :)

Anonym sa...

När du länkar direkt till bilden så laddar blogger inte upp den på ditt eget konto utan norpar lite bandbredd från källan. Du får gärna kopiera den till din egen hårddisk och tanka upp den, så sparar vi lite bandbredd och du slipper risken att bilden försvinner om nu internet skulle bråka (:

Slänger du in en källhänväsning så blir vi riktigt glada.

Vänligen

/Alfonso - Mobilkoll

Anonym sa...

Kan det bero på att du är en "superficial dork", vännen? :)