Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, maj 04, 2010

Förlovade i 4 år




Imorgon, dvs om lite drygt en timme så har jag och min älskade varit förlovade i 4 års tid. Josephine kunde inte hålla sig så hon lyckades överraska mig totalt med ett glas rosé och ett litet kort. Vi åker den 5:e juni iväg på en liten kryssning... Ska bli riktigt trevligt.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta!!!

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Den 5:e juni då ni åker så firar jag och Herr Kristian 3 år. Det kan ni ju också fira på kryssningen! ;)

Grattis förresten :)

Fredrik Envier sa...

Copy cats ;)

Mamma sa...

Önskar er en toppenfin 4-årsdag...med mkt kärlek o värme. Kramar om er.