Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, maj 07, 2010

God morgon




Känner mig riktigt utvilad idag, hoppas jag fortsätter att känna mig så. Har ju av någon anledning slagits av någon brutal trötthet den senaste tiden... Sjukt jobbigt att inte vara pigg och alert, vet inte riktigt vad som är boven i dramat.
I dag ska jag käka lunch med en gammal vän och arbetskollega. Försöka hitta ett passande lunchställe bara, där man kan sitta i lugn och ro och käka lunch. Återstår att se vart det blir...

3 kommentarer:

Farmor sa...

Tittut....Puss på dig

Anonym sa...

Titt ut Sindy..kram från mig i Ludvika

Anonym sa...

hahaha,va roligt när syrran skrev med där..kram från Gun-britt