Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, maj 26, 2010

Jimmy och Jennifer på besök

grilljimmy
Igår kom Jimmy och hans flickvän Jennifer på besök, en vän som jag träffar på tok för sällan. Finns egentligen inga bra ursäkter, annat än att de bor på Lidingö. Drog till med en grillning (igen) eftersom vädret tillät. Jennifer fick även en uppdaterad frisyr med lite nya slingor och en tjusigare frisyr. 

grilljimmy3
I dag tisdag var en annan gammal vän på besök, Janne som jag spenderat mycket trevlig tid med under Seven-tiden. Flera anledningar som gjort att vi inte längre har så mycket kontakt. Men vi ska försöka råda bot på det… Har åtminstone lyckats boka in en trevlig middag framöver.

5 kommentarer:

Josefin sa...

Alltså hallå,såg du inte att jag hade munnen full me massa skit!?
Tabort och avänd min bild istället!

Anonym sa...

Haha, rolig bild på Jossan. Har hon sett bilden? Elakt av dig, fy fy.

Anonym sa...

haha skön bild på Josefine, ser ut som hon har skapliga tänder!;)

Fredrik Envier sa...

Sorry hjärtat...uppfatta bilden som suddig bara, men såg att det såg jävligt skumt ut nu... Bytt är bytt och kommer inte tillbaks! ;) Puss!

Anonym sa...

Den är aldrig borta från internet, en gång uppladdad alltid tillgänglig. Det är bara att titta tillbaka i historiken och vips där var bilden igen...