Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, maj 12, 2010

Hem ljuva hem




Där borta är hemmet och här står jag i blåsten ute vid 288an. Ska iväg och käka en sen avskedsmiddag med mina gamla arbetskamrater.



Det är Inge synd alls om dem för de sitter och "värmer" på en uteservering i stan.

Gjorde för övrigt en sjukt bra jämförelse som jag vill dela med mig av. Nämligen att åka buss själv för första gången från en ny plats är som att tömma ett utedass, för första gången då så klart. Det är lite läskigt, man vet inte vad som händer eller vad som kommer. Hur man än vänder på det så är det ändå SKIT.

Vi ska äta på Jay Fu, lite synd eftersom jag hade hoppats att mitt första besök skulle vara med min älskling. Älskar dig sötnos, känns konstigt när du inte följer med.

1 kommentar:

Josefin sa...

älskar dig!
väntar på dig i sängen hjärtat!