Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, maj 21, 2010

Jag gillar Leif GW

Här ser ni ett inslag som förklarar varför…

Om du fortfarande inte förstår, så är det för att han säger precis vad han har i skallen…

5 kommentarer:

Chrille sa...

Får man fråga om det är just p.g.a Leif´s uttalande om mediacensur som du gillar honom?Eller att den hetsiga disskutionen roar dej?

Fredrik Envier sa...

Självklart får du fråga det. Det jag är road av är att Leif GW fullständigt skiter i producenten och tv-programmet Efterlyst, han säger sin åsikt rakt ut. Det är ju inte direkt vanligt att nån säger emot Hasse Aro i studion direkt. ;) DET roar mig!

Fredrik Envier sa...

Sen att han dessutom berör ett ämne som kanske mer hör hemma i ett debattprogram gör inte saken mindre rolig, men det var en bonus! :)

Chrille sa...

Tycker han verkar vara en rakryggad människa!Jag vet att många håller med honom innerst inne i det avseendet men undviker att uttala sig av bekväma skäl,för att slippa en jobbig diskussion.

jannice lindell sa...

hahhaa