Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, maj 08, 2010

There’s a new store in town

citygross
Vi var och testade Citygross i går och jag måste säga att jag var imponerad. Namnet vilseleder en hel del, låter som att allt ska vara uppställt på pallar och allmänt “billigt”. Så var dock inte fallet, snyggt och prydligt var det. Det som imponerade mest och som förmodligen är den starkaste faktorn till att vi (eller i alla fall jag) kommer tillbaka är oxfilén. Färsk svensk oxfilé för 195 kr/kg, riktigt bra måste jag säga! Passade på att inhandla det mesta inför söndagens födelsedagskalas för Sindy, det är ju då hon ska firas på riktigt.

Inga kommentarer: