Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, maj 23, 2010

Såg min pappa igår

Var ute och tog en promenad med Sindy då jag plötsligt fick se vad jag tror är min pappa. Är ju inte 200% säker, men nästan... Vågade tyvärr inte gå fram denna gång heller... Skumt att springa på honom sådär. Hade ju dessutom hans barnbarn som han aldrig träffat eller sett med mig. Blev en timmes promenad, utan pappa. :)




3 kommentarer:

johanna sa...

Varför har du ingen kontakt med din pappa?

Anonym sa...

Får man fråga varför och det blev så att ni inte har någon kontakt eller har träffats.

Fredrik Envier sa...

Träffade min pappa någonstans när jag var 7 år gammal vill jag minnas. Sen dess har vi inte träffats. Han har gått vidare i livet och inte vart speciellt angelägen om att vilja ha nån kontakt. Finns säkert tusentals anledningar till varför, men det är så det är...